sâmbătă, 6 februarie 2010

Basic emotions.Personal feelings



NU!!!...in ce moment am inceput sa urasc acest cuvant?poate in momentul in care a trebuit sa imi interzic sa fac ceva ce mi-as fi dorit din tot sufletul sa fac...sau cand mi-a fost refuzata dorinta de a lua parte la ceva important pentru mine,de a ajunge intr-un loc anume...posibil cand mi-am refuzat placerea de a manca mai mult de o prajitura de frica sa nu se observe "consecintele";))...nu stiu care a fost inceputul dar cert e ca inca ma urmareste cuvantul asta afurisit...poate as fi vrut si eu sa-i zic La multi ani sau de multe ori noapte buna dar...NU!!! de ce nu?pentru ca...NU!!! pentru ca "nu e bine" am zis eu si poate multi altii dar totusi...de ce trebuie sa ne abtinem tot timpul sa facem ceea ce ne dorim,ceea ce simtim...pentru ca nu e bine?cine decide ce e bine si ce nu?in fond nu o facem pentru ca ne pasa prea mult de parerea altora,de frica de a nu parea prea slabi,naivi sau mai stiu eu cum...dar merita oare?nu e prea mare pretul pe care trebuie sa il platim mai tarziu pentru ca nu am avut curajul sa spunem ce am simtit in momentul respectiv?Ba da as spune eu...si cu toate astea nu am gasit puterea sa ies din "cutiuta"cand a trebuit:( Nu e de ajuns sa realizam ce se intampla,e nevoie de mult mai mult,e nevoie de vointa ,o vointa care din pacate se dobandeste in timp,dupa multe dezamagiri si nemultumiri...o dobandim in momentul in care ne dam seama ca ASA NU SE MAI POATE!

2 comentarii: