sâmbătă, 6 februarie 2010

Over & Over again


De cate ori trebuie sa o luam de la capat?de cate ori se poate insela un om intr-o viata?oare daca am gasi un raspuns am gasi si o rezolvare?...am realizat ca o secunda poate conta mai mult decat toti anii adunati la un loc,ca o secunda iti poate schimba conceptiile si modul de a percepe lucrurile...ca trecutul nu mai conteaza,pentru prezent oricum e deja prea tarziu si ca secunda de care am eu nevoie nu se poate afla altundeva decat in viitor.nu am nevoie decat de secunda din viitor pe care sa o dau in schimbul celei din trecut pentru ca astfel sa pot recupera tot ce am pierdut,tot ce nu am stiut aprecia la momentul potrivit!sa fie oare prea tarziu?de fapt nici nu mai conteaza...e poate singura intrebare la care nu imi doresc sa gasesc un raspuns.De ce?:P Pentru ca e visul meu iar visele se implinesc sau nu,depinde doar cu cine ne alegem sa ne impartim visele;)timpul nu reprezinta decat cifre asezate in ordine crescatoare si cu toate ca matematica nu m-a pasionat niciodata, la numarat ma descurc destul de bine:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu