sâmbătă, 6 februarie 2010

The light is not the end of the tunnel...



Mai tine cineva minte de cate ori a crezut ca a vazut "lumina"?de cate ori ne-am inselat crezand ca in sfarsit dupa atata timp am ajuns unde trebuia,ca putem sa ne facem planuri pentru toata viata,ca nimic rau nu o sa se mai intample,ca am trecut deja prin incercarile prin care toata lumea trebuie sa treaca in viata.uff si cate lectii mai are sa ne dea viata...e ciudat insa cum acea "lumina"se percepe atat de diferit de persoane care aparent gandesc la fel,au aceleasi viziuni,aceleasi vise,aceleasi planuri...e ciudat cum 2 persoane care pleaca impreuna pe acelasi drum si in acelasi timp ajung sa se distanteze atat de mult pe parcurs fara sa isi dea seama de acest lucru decat la final cand unul ajunge in capat in timp ce celalalt se zbate undeva in intuneric incercand sa gaseasca si el o cale pentru a termina "cursa"...o "cursa" in care daca nu ti pasul s-ar putea sa realizezi ca cel care a ajuns primul nu o sa te mai astepte sa termini si tu!si atunci ce variante ne mai raman noua celor care nu am fost la fel de pregatiti ca si ceilalti cand am luat startul la aceasta "competitie"?...ne mai ramane fie sa o luam spre o alta directie,fie sa ne continuam drumul alaturi de persoane alaturi de care sa putem tine pasul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu